Referenties van onze Klanten
Wilt u korte lijnen met uw administratiekantoor?
Wij houden van persoonlijk contact en zorgen er zo voor dat wij uw bedrijf goed leren kennen. U kunt altijd bellen of mailen voor meer inzicht of vragen. Wij werken ook op locatie.
"Binding: Persoonlijk, Kwaliteit en Service"
2 Steps Pedicure & Schoonheidssalon
Jonneke Kordes, eigenaresse 2 Steps pedicure & schoonheidssalon te Vleuten
”Anita is al jarenlang klant in mijn salon. Tot een paar jaar terug werd mijn boekhouding verzorgd door een ander. Toen Anita al een tijdje haar eigen bedrijf had ben ik overgestapt vanwege het leuke contact dat we hadden tijdens de behandeling in mijn salon en de prijs die zij vroeg voor het verwerken van mijn boekhouding. Ik vind onze samenwerking erg prettig, alles gebeurt op tijd, ondanks mijn eigen chaos. Vragen worden altijd beantwoord en tot nu toe loopt alles op rolletjes. Dat dat zo zal blijven ben ik van overtuigd!”
Bij Mette
HC Alberts, Restaurant Eigenaar te Woerden
“10 jaar samenwerking met De-Administraat. Zij nemen al jaren de gehele financiële administratie uit handen, zodat ik mij geheel op de bedrijfsvoering van het restaurant kan concentreren met geheel vertrouwen.
De situatie vóór de samenwerking verliep minder florissant. Ik heb toen alles uit handen gegeven en wat gaf dat een rust.
Deze langdurige samenwerking zegt genoeg, past geheel in mijn bedrijfsvoering een absolute aanbeveling.”
Inkomenshulp Kroeze
Irina Kroeze, Fiscaal adviseur te Utrecht
“De Administraat is een van de partners waar ik al vanaf de start van mijn bedrijf mee samenwerk. Zij verzorgt de boekhouding van verschillende van mijn klanten. Dat gebeurd altijd op zeer betrouwbare en accurate wijze en altijd volgens de gemaakte afspraken. Daar wordt ook tussentijds op gestuurd door De Administraat. Zij zorgen er voor dat alle informatie compleet is en geven ook advies over bijvoorbeeld de hoogte van bepaalde kosten of vermindering van administratieve lasten.
Er is altijd ruimte voor een goed gesprek, zodat alle klanten kunnen krijgen waar ze behoefte aan hebben. Net waar en wanneer er behoefte aan is. Dat zorgt voor vertrouwen en indien nodig korte lijnen tussen alle betrokken partijen.”
Gastmaal
Simone van den Eijnde, Eigenaar Gastmaal Traiteur, De keuken van Gastmaal, Gastmaal Cafe te Utrecht
Via via kwam ik terecht bij De Administraat. Ik was niet tevreden over de boekhouder destijds en zocht naar een nieuwe oplossing. Voor ik bij De Administraat kwam was de situatie rommelig. We hebben stap voor stap duidelijke afspraken gemaakt. Mijn administratie is nu op orde en heb duidelijke overzichten. De samenwerking is prettig en het persoonlijke contact spreekt mij zeer aan. De Administraat beveel ik dan ook graag aan bij andere om je administratie op een prettige manier op orde te krijgen.
Lamber van Dam
Lamber van Dam, Directeur te Utrecht
Met het neerzetten van het eerste horecabedrijf in 2007 (met mijn toenmalige compagnon) gekozen voor De-Administraat, vanuit de ervaring van ons toenmalige werkgever het Polman’s huis. De samenwerking liep van dag 1 vlekkeloos. In overleg een structuur bedacht om de cijfers inzichtelijk te krijgen en is daarin geheel op maat gemaakt …. Maandelijkse inzichtelijkheid in je personele kost, diversen product groepen, omzet, winst/verlies.
Snelle schakeling van Anita & Bert geeft dat ze betrokken zijn met jouw bedrijf en denken graag mee hoe ze de cijfers nog verder inzichtelijk kunnen maken. Adviseren en denken mee. Toen er een tweede stap werd gemaakt met een nieuw bedrijf, zelfde structuur opgezet met hetzelfde resultaat …. Inmiddels heb ik het besluit genomen om alles van de hand te doen …. maar als er een nieuwe uitdaging voorbij komt ga ik de samenwerking wederom weer aan met deze twee kanjers ….. groetjes Lambèr van Dam
Necker van Naem
Aafke Bokma, algemeen directeur te Amersfoort
“Na een paar personele wisselingen in onze financiële administratie, zochten we iemand om de continuïteit op dat vlak te borgen en meer structuur in de werkprocessen te creëren. Dankzij een tip van onze vaste controller, kwamen we uit bij Bert van De Administraat. Bert doet alles, van het maken en verzenden van verkoopfacturen tot het nabellen van debiteuren en het administreren van de inkoop. Hij heeft snel zijn weg gevonden in onze organisatie, die toch behoorlijk dynamisch en complex is. Berts inzet heeft geleid tot meer overzicht en een vaster ritme in de financiële werkzaamheden. Hij straalt rust uit, denkt mee over verbeteringen in het proces en is heel betrouwbaar. Wij zijn kortom erg blij dat we de De Administraat hebben gevraagd om deze taken voor ons invulling te geven.”
Yoshihito Noda (English)
Yoshihito Noda, Public Relations Consultant, te Utrecht
“Anita recommended De Administraat to me. They prepare the taxes for my privately owned business every quarter. I am very satisfied with the service they provide and I intend to continue my business relationship with this firm long term. I especially appreciate their quick email responses.”